Fredag

Är på så otroligt bra humör idag, var de igår med.. Vet inte vad det beror på men det är helt underbart..
Sitter här på jobbet och sjunger HONEY HONEY från mamma mia...
Mina arbetskamrater undrar varför jag är på så bra humör.. Och vad mycket roligare det är att jobba när man är på så här bra humör.. Det är faktist nästan roligt..

Har fått honey honey på hjärnan efter att jag och Joooo sjöng på den igår.. Vi såg på mamma mia förra helgen tror jag det var...  Båda var bakis och på lite halv dåligt humör.. Men filmen gjorde oss båda två på mycket bättre humör..
Önskar att jag inte hade sett filmen, så jag skulle kunna se den för första gången igen..

På lunchen var jag in på kupolen och shoppade lite.. blev två sommriga tröjor.. Jätte fina...

Kan inte sluta le..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback