Torsdag

Igår var jag ledig..
Så jag passade på att tag tag i sånna här måste göras saker men så tråkiga..
Sen åkte jag till kupolen fikade lite med Jonas och Muppan..
Sen blev det biltur.

Hem och tog hand om min tvätt som jag glömt bort i tvättstugan och var innne 45 min på någon annans tid..
Men som tur var det rätt grannes tid jag snott lite av..

Sen spelade jag Jonas och muppan kort, chicago och JAG vann!!
Lagade mat lasagne..

Kikade på film och gosade med muppans söta söta hund..
Som för övrigt passar jätte bra in hemma hos mig..

Jimmy och Fia kom föbi en sväng..
Sen blev det sängen för mig men datorn i knät men kunde inte somna förens 2..
Så var lagom trött imorse när man skulle kliva upp ur sängen..

Slutar 14.30 hem och ta en powernap , sen ska jag vara barnvakt åt TIlja..


Johanna hoppas du har det hur bra som helst, men det tror jag nog.
Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback