Torsdag

Jobbat idag, och efter jobbet kände jag mig inte alls bra ont i halsen, huvudet och febrig..
Tog en alvedon och sov 2 timmar..
Sen mat med fia och kände mig mycket piggare..

Jag, fia, madde och Jessica kollade på mamma mia och lyssnade på powerbalader..


En av ovanstående får mig att skratta så mycket, så fort jag tänker på allt börjar jag skratta..
Den här är några av sakerna personen lyckats med..
- tagit fel kundkorg (fylld men saker) på maxi.. Personen som ägde korgen frökte få personen att förstå att den tagit fel korg, får picka på personen och säga Ursäkta med du har tagit min korg..
- Parkera med bilen på en skottadpakering men undantag av en liten del av parkeringen som är oskottad, där hon parekera och kör fast..
- Svarar i hemtele att hennes pojkvänn inte är hemme till personen som ringer.. Frågar vad det gäller.. Den ringande svarar att det är angående jobb pojkvännen just sökt.. Personen svara förlåt jag ljög han är visst hemma, förlåt igen jag trodde det var försäljare och ger telefonen till pojkvännen..

Jag kan bara inte sluta skratta sån rolig person, att jag vill bara höra mer och mer och mer..
Låter peronen förbli anonym...
Hoppas du inte tar illa upp, men du är bara sååå rolig..

Nu har jag nyss kommit in efter att varit ute och puttat på den fastkörda bilen..
Nu blir det försök till att sova..


Kommentarer
Postat av: jessica

Mohahaha! Ja fy fan man kan ju undra vilken idiot det va som gav mig körkort!

Tur man har starka vänner som kan skotta och putta!

Antar att det lär bli fler gånger och då vet du vem jag ringer först=)

Ha en bra dag!

2009-02-06 @ 07:59:16
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: jessica

Inte behöver jag vara anonym!

Tror ändå hela världen vet vilken jävla klant jag är! hahaha

2009-02-06 @ 08:00:45
URL: http://jessicathurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback