Tisdag

Är på jobbet nu slutar om 40 min..,
Då ska jag hem och ta tag i lite dammsugning och förhoppningsvis tvätta lite om det nu finns någon tvätt tid..
Sen åker jag till kv och ska fixa men lite papper som jag skjutit på ett tag.. mamma ska hjälpa mig så att det blir gjort någon gång..
Sen ska jag låna bil. Är ledig imorgon så kan vara rätt skönt att ha det.. Plus att jag behöver handla och har ingen lust att gå hem..

Igår gick jag hem till Fia och fick lite mat spenatpasta med kyckling gott.. Sen la vi oss i sängen och vilade lite och kollade på tv.. Jag röstade för Oprah Fia för Judge Judy men det blev dokumentär om dvärgar..
Höll på att somna hos fia så traskade hem och la mig på soffan i stället..
Kvällen blev lugn med lite mys..

Har upptäck en ny sida hos Chiquitita..
She is a golddigger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback