Tisdag

Nyss kommit hem från jobbet..
Sitter vid en dator hela dagarna på  jobbet men ändå sätter man sig vid datorn hemma direkt när man kommer inanför dörren..

Fanns ingen tvätt tid förens 7 ikväll.. förut fanns det jämt tvätt tid..
Måste ha flyttat in någon i huset som tvättar väldigt ofta.

På väg hem från jobbet på cyckelbanan mellan kupolen och stan, kom en tjej gåendes men en laptop under armen..
Datorn var öppen och så hade hon hörlurar på sig som hon lyssnade på musik från datorn..
Plus att hon sjöng högt.. Hur var tanken?
Antingen hade jag skaffat mig en ipod eller så hade jag varit utan musik..

Nu blir det en vända med dammsugaren..


The Cranbeeries - Dreams


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå var det The Cranberries, Dreams tjejen gick och sjöng på?? :-D

När får jag mitt nakenkort på dig och Sofia?? :-D Puss puss puss

2009-02-11 @ 19:44:20
Postat av: annika

Haha nejjj det var det inte, men den låten är jätte bra..=) När vi har tagit dom kankse..=)

2009-02-12 @ 00:09:19
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback