Söndag

Igår var det schlager kväll hemma hos Jess, jätte trevligt..
Sen blev det bolanche för vissa och Harrys för vissa..
Men för Annika blev det hem med filmmys..

Orginalet Bons Sofia Andersson ringer mig kl 3 och vill ha hämtaning i falun..

A - Men vart är du då?
S - Jag vet inte..
A - Men hur ska jag vet?
S - Men hur ska jag vet?
A - Men vad ser du då?
S - En backe!!
A - Men sofia skärp dig nu, nu åker jag från blge, ta reda på vart jag ska åka tills jag kommer till falun!

A - Nu är jag i falun vart är du då?
S - Södra mej gatan
A - Men hur ska jag veta vart det ligger?
S - Men hur ska jag veta?

Tillslut men lite hjälp av andra hittar jag på en onykter Fia tvingar in henne i bilen och kör hem i snöstorm..

Idag möte jag upp Fia, Jess, Maria och Sandra för bakis mat..
Sen åkte jag hem till syster och myste med världens sötaste Tilja..
Sen hem till Jess igen för deg i soffan..

Nu är jag hemma och ska kika på beck...


Bebis Tilja


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 15:27:58
Postat av: jessi

Men gud va hon är söt! Vilken skrutt..

Visst behöver man inte skaffa egna barn när man har sina syskons?=)

2009-02-09 @ 15:29:00
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Jenka

HÅRDROCK!!!

2009-02-09 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback