Söndag

På min rast gick jag ner till ica för att jag hade tänkt köpa morötter och dipp som jag blev sjukt sugen på..
Så är gräddfilen SLUT, hur kan de vara slut?
Besviken över det lär jag tänka om..
Då fick det bli tzatziki dipp som jag blandade med creme fraiche istället..
Det är faktist godare att blanda den men de istället för gräddfil..
Så här sitter jag och luktar vitlök nu, tur jag är ensam..
Blev en cola också. När Johanna bodde hos mig fick hon mig att drick mycket cola vilket jag aldrig göra annars..
Så nu har jag gått och blivit lite cola beroende..

Kommer tillbaka till jobbet och ska ta hissen upp..
Då är det flera stockholmfamiljer men skidor och hela paketet som ska upp i hissen..
Så upp i hissen får jag stå och trängas mellan pjöxor skidor och stavar..
Jag skulle av på 4:an och resten på 5:an..
Kommer knappt ur hissen, får klättra över snöiga skidor och pjäxor för att komma ut..
Jobbigt..

Väntar på att kl ska bli 6 för då blir det dubbelavsnitt av topmodel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback