Söndag

Gårdagen var lugn väldigt lugn...
Efter jobbet gick jag hem till Joel (min trognaste bloggläsare).
Där efter fick jag låna fias bil så gick hem till hennes och hämtade den..Tack så mycket för de!
Sen hem till Sofia H på ringen..

Sen åkte vi hem till muppan och kikade på när han höll låda..
De andra åkte till harrys men inte jag..

Hämtade upp Fia, Maria, Tessan och Ida och skjutsde ner dom till stan..
Sen åkte jag till donken...
Och så blev det till slut sängen men datorn iknät till 4..

Imorse när jag vaknat åkte jag hem till Maria för Brunch..
Där det bjöds på fil, flingor, ägg pannkaka och kaffe..

Hade en trevlig brunh men maria, fia och Jess..

Fia skjutsade mig till jobbet och det är där jag sitter nu, ska sitta här till 9 ikväll känns som om det kommer bli en lång kväll..


Kommentarer
Postat av: jessi

Hoppas din kväll på jobbet gick bra!

mysig brunch! Var mätt av pannkakan hela dagen!

2009-02-16 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback