Onsdag

Min helg har varit jätte bra

Fredag spelade vi spel favvo spelet med andra ord..
Först jag och Jo mot Jonas och Muppan..
Vi vann
Sen jag och Jonas mot Jo och Muppan
Vi vann

Lördagen var vi 10 st som var på s1 och käkade, jätte mysigt..
Sen gick vi hem till mig, sen bolanche..


Jonas, Jo och Helena

Muppan å Jag

Frida, Jag å Helena

Sofia H å Johanna D

Söndagen spenderades i Fias säng, Marias Soffa, Fias säng och Jessicas soffa..
Slitna åkte vi 4 till ica maxi och handlade och såg ut som 7 svåra år..

Pizza, cheesecake och massa godis...
Sen kika på beck..
Hade i alla fall en skit rolig söndag.. Skrattde hur mycket som helst och knuffade fia i snöhögar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback