Onsdag

Har varit ledig idag och hur skönt som helst har fått ont i halsen och känt mig febrig..
Men idag känner jag mig faktist bättre efter lite alvedon..

Har städat hela dagen idag inte varit utanför dörren..
Men har fått lite besök..

Jag och min käraste Fia tänkte att vi skulle gå och fotografera oss tillsammans hos en fotograf..
Så jag har kollat upp lite idag.. Så snart blir det av..
Vi har ju varit vänner i över 20 år men har nog bara kort där vi klär ut oss som små, skolfoton eller festbilder tillsammans..
Så ska bli roligt att förhoppningsvis få  fina foton på oss tillsammans..

På Lördag om det är hyffsat väder blir det Friluftsdag.. Men skridskor och korvgrillning..


Kommentarer
Postat av: Youl

Jag tycker det är snyggt när folk är nakna och kramar varandra när dom tar kort.... tänkte bara lägga in ett förslag ;-)

Puss pusseli puss

2009-02-04 @ 20:41:35
Postat av: annika

Joel om vi tar ett sånt kort då lovar jag dig att du ska få ett att sätta på din vägg brevid ditt kors.. Du har väll det kvar?? PUss

2009-02-05 @ 10:58:58
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback