Lördag

Sitter på jobbet nu slutar inte förens 9, trökigt känns som om man kunde göra något roligare på en Lördags eftermiddag/kväll..
Och vilket fint väder det varit ute idag..
När jag gick ut och skulle gå till jobbet blev jag så glad, solen lyste..
Hade hällre tagit en längre promenad (hör och häpna) än och gå in och sätta sig här, där det inte ens finns något vettigt fönster att titta ut igenom..

Igår kväll blev det i allla falll spontan kväll med vin och singstar..
OCh så kul jag hade.. skrattade skrattade och skrattade och sjöng sjöng sjöng..
Kan hända att Carolas främling sjöngs ett par ggr för mycket..
Jag, Fia och Maria höll låda och sjöng i 6 timmar tror jag...

Jess och Emilia var förbi en sväng..

Efter kl 2 fick vi även besök av 5 karlar.. Med Marias stora förtjusning, min med höhö
När alla gått hem och det bara vara jag och fia kvar fick vi hicka båda två..
Så där satt vi och hickade i iotackt kl 4..

Rullade hem från Fia efter 4 någon gång..
Efter att ha haft en super kväll..


Kommentarer
Postat av: Youl

Jag vill också sjunga singstar!!!!!! Nästa gång ni ska göra det så måste ni höra av er till mig :-)

Ska du ut idag? Hör av dig i så fall så kan du komma hem till mig om du vill!!! Puss

2009-02-14 @ 18:51:10
Postat av: annika

Okej det ska jag komma ihåg att du vill ha stryk i singstar..=) Nää ska inte ut idag, är på jobbet nu..=( PUSS

2009-02-14 @ 19:44:36
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback