Fredag

Den här veckan har gått så otroligt fort..
Har spelat spel vann 2 av 3 ggr..
Kollat på film bla Snowroller och The Bucket list..
Firat Fia Hs födelsedag med paj och bio (valkyria)
Varit ut till torsång och fikat hos Fia H..

Onsdags blev det utgång..
Tysken fyllde år..
Jag , fia , fia H, Lundin, Mr coconut, jonas, jimmy, robin, tobbe och så självaste födelsedagsbarnet..
Var hur skojj som helt, tror alla hade skit kul..
Blandade vinoshito till fia, dansade fuldans i tre timmar, blev biten i armen vilket reluterade till det största blämärke jag någonsin haft på min arm..

Och idag är de fredag igen och helg..
Helgen blir lugn.. vad som händer är oklart ännu..
Men något ska man väll kunna hitta på fast man inte ska ut..


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha jo jag tackar för mmset!

Fy fan vilket blåmärke!

Fia den lilla apan=)

2009-02-21 @ 01:50:19
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Youl

Men du ska ju ut idag lilla Annika :-) Jag skulle också vilja ha det mmset av dig, ha så kul ikväll. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2009-02-21 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback