Fredag

Kl 6 kom Maria och Fia förbi ovh tvingade upp mig ur soffan..
Där låg jag i min finfina morgonrock som Fia tycker är jätte ful, men Maria tyckte skulle passa bra in på hennes lantställe när hon skaffat ett..

Det bar av hem till fias mamma med det vackra namnet annika..
Där bjöds det på tacos och kaffe..
Blev och kika på lets dance..

Nu har vi kommit hem till Fia..
Utanför försökte Maria skotta fram hennes bil som var gömde under många dagars snöande..
(bild på de kommer imorgon)

Nu ska vi hitta på ngt skojjj, ryktas om vindrickande..
Sägs att Fia har 3 liter vin i gömmorna så mycket möjligt att det kommer fram..



Tänker på dig mycket nu igen fast jag försökt att glömma  BLEEDING LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback