Fredag

Jag älskar att Chiquitita nu skaffat en blogg..
Jag är här hos henne nu och har gjort en till henne..
Kan inte bli bättre..


En rolig sak jag fick höra idag..
Fia och Maria var och käkade thai,.
Maria som är lite känslig mot stark mat råkade av misstag äta en chili..
Fia kollar på Maria som har ögon som bara rinner och frågar vad som är fel..
Förstår att hon fått i sig något starkt.. och kommer med den briljanta iden om att man ska käka salt om man ätit nått starkt..
Fram med saltkaret och häller salt i marias hand som hon stopar i munnen.. Det hjälper inte blir vara värre tycker maria.. Fis fram med mer salt och trycker i stackars maria..
Det blir bara värre, då ser de att det inte är salt utan vitpeppar...
Sofia asgarvar och stackars maria håller på att dö..

Men historien slutar i alla fall bra, tur de..

Nu ska jag hjälpa den där Fia att byta gardiner, mycket roligt man kan ha på fredagskväll..


Kommentarer
Postat av: Youl

Haha det var kul :-D Mats och David åt nått liknande starkt hemma hos David en gång fast i kryddform.. Då David vart alldeles till sig för det gjorde så ont så sa Mats att det går över om man gnuggar sig i ögonen (David hade fortfarande kryddor på fingrarna) och David gnuggar hahaha

Och det är väl klart jag har kvar mitt kors! Det hänger på sin hedersplats ovanför sängen, men om jag får ett sånt kort så kommer det nog hamna i taket :-D hahah Pusseli puss puss

2009-02-07 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback