Fredag

Underbara fredag idag..

Ville bara medela att jag är jätte dåligt på att stava som ni säkert märkt.. plus att jag skirver så snabbt jag kan och går sällan tillbaka och läser vad jag skrivit.. Men det får ni ha översende med..
För om ni väll läsa korrekt svenska ska ni nog vända er någon annan stans..

En vänn till mig blev lite besviken att hon inte fick vara den roliga i förra inlägget, så nu ska jag berätta hur rolig hon kan vara..
Ni kan kalla henne Chiquitita..

- Hon kör bil som om det inte fanns någon morgon dag. Kör gärna fort och hatar andra trafikanter på vägarna.
- Ingen kan så fula ord som hon. Hon anväder dom gärna och ofta.
- Hon kan vara den klantigaste människan som finns, slår i fötterna x antal ggr/dygn. Sen följer orden AAAjjj som fan
- Bjuder gärna på spontan kvällar men inspelning av musikvideos hemma hos sig. Som hon sedan delar ut på msn till hennes vänner.
- Dricker mer än gärna rödvin. Vilket har slutat nån gång med nått glas för mycket.
- Har en vana av att gå hem utan skor efter krogbesök spelar inge roll om det är sommar eller vinter..
- Utövar gärna frilutfsaktiviteter i passande outfits. Svampplockning utan en liten glimt av samvp i matchande kgoif knallgula träningsjacka från 90-talet. Svampplockningen skedde under spöregn och åskväder. Eller åker gärna skridskor när det inte finns någon is i pappas gammla bandyhjälm från 70-talet.
- Kör gärna schysta dansmovies ala 90-tal.
-Klipper gärna sitt eget hår under icke nyktertillstånd och ångrar sig i samma sekund som håret trillar ner från huvudet.
- Spelar gärna barnspel och känner sig smartast i världen när hon lyckats vinna på barngeni.

Baste on a true story

Listan kan göras lång. Men eftersom jag måste jobba vidare nu får den komma någon annan gång.
Trots ovanstående gillar jag Chiquitita..


Kommentarer
Postat av: friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid

hahhaha jag vet jag vet vem det är du pratar om!!!!

2009-02-10 @ 02:23:07
Postat av: annika

Visst var det en exemplarisk beskrivning ?=)

2009-02-10 @ 09:02:46
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback