Torsdag

Igår firades min början på ledigheten men en spontan vin drickar kväll..
Blev ett litet gäng som satt hemma hos Malin på Hushagen och spelade kort och umgicks..
Sen blev de en sväng ner på stan och var sådär lagomt kul som de brukar vara på Onsdagar..

Sov bort halva dagen idag eftersom min dygnsrytmen är total omvänd nu.. När jag väll vaknat har jag bara leget på soffan och käkat Ben & Jerry`s..

Det är fört nu jag tagit tag och klivit upp och fixat till lite mat, så nu börjar man bli människa igen kankse en dusch på de här?
Drygt att förmodligen inte kunna somna i vettigt tid ikväll heller!
Och det som rytktas om fint väder imorgon, och om så är fallet ska jag försöka att ta mig upp i tid och åka med Fia till Kv och sola..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback