Torsdag

Försov mig i morse.. Har lyckats trycka bort alla min 10 obligatoriska larm jag ställer varje morgon..
Blir väckt av ett samtal från jobbet 8.15..
Var de bara att flyga upp ur sängen och snabbt till jobbet var här på 20 min..

Nyss haft lunch men fick inte med mig någon matlåda hemifrån så blev en kupolen vända med Joel och Jenny istället..

Igår efter jobbet åkte jag och käkade mat med Fia..
Sen åkte jag och Hallgren ut på liten shopping tripp...
Hittade ett skåp på loppis dom får åka hem till pappa på lite ommålning..
Blev lite shopping för Hallgren med..
Köpte hårfärg så när jag kom hem blev den och slänga iden..

Blev lite färg lite här och där och så räckte de inte till hela håret..
Fick panik ringa Fia och be henne köpa mer..
Så tack Fia, Majsan och koffe för ni räddade mitt hår..
Hur resultatet blev vet jag inte riktigt?
David såg ingen skillnad men Joel tyckte i alla fall de blev fint..:)

Har suttit och läst Johannas inlägg på resedagboken om hennes änventyr hon är på.
Hon är otroligt duktig på att skriva. Så om ni vill läsa om hennes Australien liv kika in här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback