Torsdag

Igår var det Onsdag och helt underbart väder..
Efter jobbet traskade jag hem tog med mig datorn och satt mig på balkongen i solen och lyssnade på musik..
Var hur varmt och skönt som helst..


Sen möttes Fia, Maria, Marias karl, Lundin, Tomas och Jessica och jag upp på stan för årets premiärglass..
Blev i skuggan och där var det inte lika varmt..

Efter glassen gick jag och Fia och köpte färskt bröd och lite annat gott och gick hem till mig..
Blev te och macka och påskpyssel..
Målade påskkort, men min ser ut som en 5 åring ritat..
Har inga konstnärstalanger tyvärr..

Sen blev de max med Sofia H och Jo som kommit hem från thailand..
Jo var finare en någonsin.. Brun och fint solblekt hår..





Är på jobbet nu..
Slutar 2, hem och sen får jag besök av Therese och bebis TIlja..
Eller bebis är hon väll igentligen inte längre hon har ju hunnit bli hela 10 mån..

Linda som jag praktiskt taget satt ihop med under högstadiet ringde igår..
Så hon kankse kommer förbi vid mig idag också, ska bli jätte roligt att träffa henne..
Vi träffaas inte sådär jätte ofta nu för tiden men när vi väl ses är det som vi sågs igår.. Är så skönt att ha en sån relstion..
Anledningen till varför vi kankse inte ses så där jätte längre nu för tiden är att vi lever väldigt olika liv..
Linda är nybliven 2 barnsmamma och bor i hus och hela kittet..
Medans jag lever singel livet och bor själv i min lägenhet..



Den fina 2 barnsmamman


Kommentarer
Postat av: caroline casparson

harre gisses, 2 barn? hur gammal?

2009-04-08 @ 10:43:30
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: annika

Lika gammal som mig, fyller 24 nu i April..:)

2009-04-08 @ 10:50:26
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback