Torsdag

Grattis till David som fyller år idag...
Hoppas du får en bra dag, fast jag inte kan vara och fira..;)


Födelsedagsbarnet


Nu är Fia hemma hos mig och om 20 min ska vi traska iväg..
För vi ska på KRYSSNING..
Vi är 16 brudar som ska åka och det kommer bli tokskoj..
Har varit lite hemligt tills nu för Jenny fyller 30 år och därför vi ska åka..
Och hon har inte vetat om något.. Hon vet inte om ngt än..

Neejj nu ska jag packa sista sen ska jag och Fia gå till stationen och möta de andra..


Kommentarer
Postat av: sofia

nu när jag äntligen lärt mig kommentera...var är uppdateringen??

2009-04-16 @ 11:35:30
Postat av: Youl

Annika Annika Annika come on jag vill ju läsa mer!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Fucking HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2009-04-30 @ 17:05:15
Postat av: caroline casparson

gumman dax att uppdatera din kära o underbara blogg, LOVE

2009-05-02 @ 14:17:19
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback