Onsdag

Har varit dålig på att blogga på senaste men har inte alls haft någon lust...
Har hänt lite sen sist, men mycket har jag säkert glömt..

I fredags efter jobbet blev de solning på Jonas balkong med massa folk.. Hur varmt som helst.. Men dummt att klaga nu när solen äntligen är här..
Sen förflyttade vi hos hem till Jimmy.. Jag somnade, var jätte trött.. Vaknade upp vid 01 och cyklade hem..

Lördagen blev de solning på balkong igen och sen fest på kvällen med utgång på bolanche..

Söndagen blev de solning och kaffe på Marias balkong med Fia och Majsan..
Sen mat på max med kv grabbarna..
Kvällen blev de några o.c avsnitt med Jimmy..

Måndagen spenderades med Kv killarna och deras leksak (Joels motorcyckel) Och efter de tycker jag att det borde vara lag på att man måste vara 50+ för att få köra motorcykel..
Åkte ven runt och kollade på lliter möbler till min balkong.. Hittade ett fint bord med stolar såklart var det vitt.. Men ska funderar lite på de innan jag bestämmer mig..
Sen kikade jag och David på film och pratade video samtal med Johanna som är i Rio de Janiero..
Saknar Johanna men hon är hemma om 2 1/2 månader..


VIKTIGT!! Joel har hjälmfrilla



Jag har även tagit tag i min lathet och det här men motionering..
Jag har varit ute och sprungit både Mån och Tis..
Känns i kroppen idag..

Igår blev de frukost ute på torsångscafe hos Fia H sen åkte jag hem till min barndomsvän Linda och hälsade på..
Satt ute i solen några timmar och drack kaffe.. Fick se hennes lilla Isabell som sov nästan hela tiden jag var där..

Jobbar lång dag idag.. Slutar jobbet 16.30 sen ska jag direkt till Ebba och vara med henne ikväll/natt..
Blir matlagning och läxläsning..

Sen se till att hon kommer till skolan imorogn bitti..
Sen bär det av på ett hemligt projekt jag får berätta mer om senare...
Kommer i alla fall bli skitroligt och ser framemot de..


Johanna cowboy i Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback