Torsdag

Det blev som jag vill igår det blev tacos..=) Blev mycket över så jag gjorde mat låga tills idag... men så klart har jag glömt matlådan hemma..=(
Men slutar 13.45 idag så kan nog hålla mig tills dess..

Golvet är i alla fall klart nu.. Han höll på och lackade golvet en sista gång igår när jag kom hem..
Luktar jätte starkt av lacket så får ont i huvudet av att vara hemma..
Fick skötselråd och där står det att man inte får lägga på en matta på en vecka.. Vilket betyder att jag inte kommer kunna börja med ommålning och tapetsering på en vecka.. För om man inte kan lägga på matta kan man ju inte lägga på papp som ska skynda golvet från färg..
Såååå drygt jag som verkligen verkligen ville att rummet skulle vara målat, tapetserat och klart till nästa helg...
Orkar inte ha det som jag hemma nu längre... Jag vill ha allt klart... Hels idag precis som jag vill ha det...

Igår berättadet Andreas för mig hur mycket ränta man får betala om man lånar 1miljon från banken... Och jag sa att det är omöjligt att man får betatala så mycket.. Så vi slog vad om vem som skulle ta hand om disken.. Och jag ringde till mamma och frågade.. Och hon sa att han hade rätt...
Helt sjuk mycket man ska betala i ränta.. Så jag ska då aldrig ta ett lån och flytta till hus...
Utan jag ska bo i min lgh på Bygatan resten av mitt liv...


Kommentarer
Postat av: emilie

vad söt du är då! ska du ALDRIG flytta till ett hus för att det kostar så mycket? tänk vad mkt pengar du kommer stödja din hyresvärd med, pengar som du kunde betala till dig själv genom att du varje månad äger lite mer av ditt hus.

2008-09-19 @ 21:40:39
URL: http://emelinaemelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback