Tisdag

Igår var det dax att bära ut möblerna ur vardagsrummet så golvet kan slippas idag..
Ringde David om bärhjälp så han kom och hjälpte mig... 
Men jag har blivit så klen orkade inte bära så det vart mest david som fick bära med lite putt hjälp av mig.
Inte för att jag påstår att jag nånsin varit stark men så här svag trodde jag inte att jag var..

Min trognaste läsare Youl har eftelyst lite bilder på allt ifrån fest till golvsliparen..
Men tyvärr kan jag inte fixa det ritkigt än.. eftersom jag än inte fått internet hemma så bloggar jag på jobbet..
Men kankse kankse kan låna min kära grannes dator och lägga upp nån bild om jag nu lyckas tjuvta ta en bild på golvsliparen..

Var hem till mamma och pappa igår också som kommit hem från Spanien där de varit i 2 veckor.. Bruna var de så man blev ju lite avendsjuk..  Ungefär så brun som jag fick vara ca 1 vecka i sommras innan det bleknade bort fortare än det kommit..
Träffade våran hud också som varit hos mormor de 2 veckorna det varit borta, eftersom jag hellst inte vill ha henne pga hon vaknar varje morgon vid 5 tiden och vill ha mat.. Inge sovmorgon där inte..
Men hunden hade i alla fall gått upp 1 kilo på de där 2 veckora hon varit hos mormor och det är ganska mycket i vikt på våran lilla hund.. Mormor hade fått stänga order om att inte ge henne mer mat än hon ska ha.. men tydligen inte hållt det så bra.. Nu blir det strikt diet för hunden framöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback