Tisdag

Skynade mig till Kv igår efter jobbet och lånad bil.. hämtade upp frida och hämtade ut min skivor jag beställt som hade kommit.. Åkte till falun släppte av Frida och hämtade upp Andreas och åkte till Ikea..
Handlade tvbäng och mitt efterlängtade bord och lite annat grejs..
Kom hem började skruva ihop tvbänken.. gick sådär.. Belv bara arg och inte blev den helt ihop skurvad heller...

Upp tidigt i morse för pappa skulle komma och greja i mitt vardagsrumm iannan han började jobbet..
Sen ringer han och säger att han inte ska komma... Upp tidigt alldels i onödan..
Är på jobbet nu slutar 14.30.. Skulle igentligen vara ledig idag.. Men eftersom jag trodde att pappa skulle vara hemma hos mig och greja ville jag hellre jobba..
Så frågade om jag inte kunde få jobba idag och det fick jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback