Snart..

....slutar jag bara 1 timme och 20 min kvar...
Sen ska jag hem till mitt kaos... Soffan står i hallen tillsammans med massa andra saker bla målarfärgsburkar och massa annat skit som anvädnds till renoveringen..  Och det som inte fick plats i hallen står i sovrummet...
Jag vill bara att allt ska bli klart nu.. är trött på att det ser ut som det gör nu..

Imorse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle titta lite på tv medans jag åt frukost men det gick inte att sätta på tvn...
Trodde att den hade gått sönder.. men hade varit konstigt eftersom den inte är mer än 1 månad gammal..
Men i alla fall så pratade jag men Andreas idag och han sa att jag nog bara hade kommit åt en knapp på dosan, så det var nog lungt...
Och kan vara mycket möjligt att jag gjort det eftersom jag somnade med dosan i sägen igår..

Så det första jag ska göra när jag kommer hem idag är och fundera ut vilken knapp det kvar vara och förhoppningsvis få på tvn..
Sen ska jag kolla på hur golvet blev hoppas hoppas det blev bra.. men det blev inte riktigt klart idag.. Fick nyss ett sms från golvsliparen att han skulle fortsätta imorgon.. och han skulle sätta igång mellan 7.30-8.00..
OCh jag som inte vet vilken tid jag börjar imorgon men har för mig att det är vid 8 tiden.. så får hoppas på att det är då, så jag är uppe och förhoppningsvis inte hemma när han kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback