Sjuk

Trodde att jag hade blivit frisk men ju längre den här dagen går ju sämre mår jag...
Är mer förkyld nu än jag var tidigare i veckan men ingen feber i alla fall...
Slutar 14.30 då ska jag hem och krypa ner i sängen..
Och hoppas de fixat så tv kanalerna fungererar igen... för igår fungerade inte kanalerna eller internet i helva vårat hus..
Så jag missade top model igår..=(
Kvällen blir lugn fast det är fredag.. pappa kommer för att måla taket och jag ska måla listerna en gång till..
Sen ska jag laga nån god mat... Efter det bara lägga mig under täcket och hoppas på att jag kommer må bättre..
FÖr om jag mår sä här imorgon blir det nog ingen Oktoberfest för mig..=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback