Onsdag

Igår när jag kom hem kollade jag först in golvet hur det belv.. och jag är jätte nöjd..
Blev mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle bli...
Sen täknkte jag prova om jag kunde få tvn att fungera men det gick inte... tryckte på alla möjliga knappar men fick det ändå inte att fungera..
Tänkte ta ett bad men någon (eller möjligtvis jag) hade dagit åt kranen så hårt... Så jag kunde inte få upp den..
Sen skulle jag öppna en oöppnad syltburk men fick först inte upp den heller..
Tänkte fan vad jag är värdlös inget går ju som jag vill... Men efter några försök fick jag i alla fall upp burken..=)
Sen kom Andreas och hag fick hjälpa mig.. Det räckte med att han tryckte på en knapp sen fick han tvn att fungera..
Sen så fick han på kranen på första försöket...
Han är duktig han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback