Lördag

Gårdagen var succe.. Hem till David där det var jätte mycket folk.. Vidare till s1 vidare till falmingo för att dansa järnet.. Sen vidare hem på efterfest som höll i sig till 6 imorse.. Mycket lyckade kväll...
Hade som plan att sova så länge det vara gick i morse men David ringde och väckte mig 11.30 så inge länge sova idag eller... Ligger kvar i sägen några timmar..
Davve och Youl kommer vi går upp på vinden som Y absolut ville se.. hittar en väg upp på taket på huset..
Åker och köper max hem till david och kollar på film och käkar bakismat..
Jag och Frida drar hem och sover en stund nu har vi vakant tilll liv igen... och funderar på vad kväller har att erbjuda??

Kommentarer
Postat av: Youl

Jag vill hälsa på igen, jag tyckte om era lägenheter och erat tak! Jag vet inte om jag nämde det förut?? :-D Pussssss

2008-09-14 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback