Lördag

Är på jobbet nu... hur lungt som helst... skönt men åndå tråkigt tiden går mycket saktare då...
Går dagen var i alla fall hur lugn seom helst.. åt go mat och sen åkte jag hem till Fia en stund...
Men han inte var där länge innan David o co ringde och skulle ha skjuts från torsång in till stan..
Efter det åkte jag hem och la mig kika lite på tv sen sova..

Upp idag och jobba.. hade nyss haft lunch kikade en sväng på kupoeln men hur mycket folk som helst..
Träffade  Linda en barndomskompis till mig.. hon är gravid med sitt anddra barn och hade fått mage..=)
Ska träffa henne nån dag nu till veckan, ska bli kul..=)

Imorgon blir det nog Ikea.. ska bli kul att handla lite grejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback