fredag

Så nu har jag haft min lunch.. Men hade ingen mat med mig idag eftersom jag, frida och david åt pizza igår kväll... Så jag tog en runda på kupolen och kikade efter nått roligt.. Men inget hittadet jag..=(
Frida har gett mig några nya smeknamn det började men Anki sen gick det över till annkristin (som min mamma heter) sen nu har det blivit till Kristin..
Och nu har vissa till och med på jobbet börjat kalla mig det..
Men hur kan man få Annika till Kristin???
jaja kärtbarn har många namn..=)









Sitter på jobbet väntar på att få gå på lunch.. 15 min kvar.. Sov dåligt inatt och var så trött så jag nästan ville börja gråta i morse när jag var tvungen att kliva upp.. Fick ett sms av Sofia där det stod...

Herre gu annkristin! Så här trött borde det va lag på att man inte får vara på jobbe! Hur är din form?

Känns lite bättre att veta att jag inte är ensam och vara sjukttrött idag..
Ikväll blir det nog hem till Davve och dricka lite cider.. Kommer bli skoj Joel ska dit och då vill så klart jag dit.. Joel är världens roligaste barndomsvän.. we like Youl...  så jag och frida och förhoppningsvis Fia ska dit om hon piggnar till..
Urgång? Njee vette fan..

Kommentarer
Postat av: Youl

Och Annika är världens bästa!!!! :-D

Puss puss pussssssssssssssssssssssss

2008-09-13 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback