Fredag

Igår efter jobbet skyndade jag mig hem och åt min mat va skit hungrig..
Sen ringde Fia och undrade om jag skulle komma och dricka kaffe... kankse sa jag var ssååå trött..
Fia efrbjöd sig och komma och hämta mig och jag sa ok om du skjutsar hem mig sen också..=)
Hon tycker att min förnamn är bekväm och efternamn fisfönämn...=)
Hem till Fia på kaffe Tessan kom förbi och hade vädligt trvligt... skrattde åt sånt som bara jag och fia kan.. Vi har lixom samma humor..
Sen hem och kollade på topmodel..

Ikväll kommer Anna hem ifrån Linköping dit hon flyttat för att plugga..
Sååå vi barndomsvänner från Kv ska dit och äta lite mat och mysa.. Frågade nyss Fia om hon skulle dricka något.. Hon visste inte man vet ju adlrig med henne. Hon skulle i alla fall till systemet så det kan nog bli ett och annat glas vin ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback