Torsdag

Igår efter jobbet gick jag ju direkt och hämtade Ebba på lekis..
PÅ vägen hem pratade hon nonstop hela tiden...
- Annika vet du?? Sa hon typ 20ggr på vägen hem..
Men hon är sjukt smart för sin ålder...
Hem och kusinen Hugo kom kollade på djungelboken och Micke och Molle..
Sen spelde jag och Ebba mariocart och åt plättar..
Kl 8 började top model finalen som jag var tungen att se... Whitney vann vilket jag tycker var bra..
Hon är den först tjejen som vunnit som inte är trådsmal, skit bra tycker jag..



Gick hem vid 8.30 tiden kollade klart på finalen sen tog jag mig ett varmtbad..
Sen gick jag inte till Frida en sväng och fick lite mat...=)
Emilie kom förbi en sväng till Frida..
Sen gick jag in till mig la mig i sägen och kolla på finalen av soo you think you can dance...
Men somnade så såg aldrig vem som vann..=(

Sitter på jobbet nu slutar 14.30.. Sen ska jag gå till posten och hämta ut grejer jag beställt..




Jag har beställt ett A och ett S (A för Annika och S för Smith)

Imorse alldeles innan jag gick till jobbet kom pappa och började tapetsera mitt vardagsrumm...
Så snart äntligen kan jag använda mitt vardagrumm för första gången sen jag flyttade in för x antal månaderssen..
Men elementnt och sånt där annat trök som ska målas och fixas får bli efter att jag flyttat in grejer...

45 min kvar till luch och jag är jäte hungirg.. har matlåda med mig för en gångsskull.. mamma hade lämnat en matlåda i min kyl med köttfårsås.. så det blir min lunch idag..
Och om jag hinner ska jag gå upp till Åhlens och kolla på en lampa till mitt fönster i vardagsrummet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback