Torsdag

I Tisdags åkte jag och hämtade Ebba som var hos en kompis åkte hem och gjorde hennes läxor..
Sen kollade vi på Kalle och cokladfabriken.. Har inte sett den förut och tyckte den var ganska bra faktist..
Ebba kunde typ hela filmen och utantill och sjöng med i alla låtar..
Men såg dubbade verionen.. och det var ju inte lika roligt.



Igår var jag ledig tog Ebba till skolan, sen tänkte jag åka hem och sova lite.. Kom hem men var inge trött.. Så la mig på soffan och kikad på tv.
Sen kom Therese och lilla Tilja och hälsade på..
Resten av dagen var jag bara hemma...
Mamma och pappa kom och slipade lite väggar och målade tak i hallen..
Snart dax för tapetsering..

Kvällen vart  lugn målade element och den kom Andreas..
Vi kollad på tv men som vanligt somnade jag på soffan..

Jobbar eftermiddag idag... Började 11.30 skönt med sovmorgon och slutar 18.00..
Pappa är hos mig och grerjar när jag kommer hem så blir väll och hjälpa till lite...
Sen sova tidigt börjar 7 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback