Torsdag

Lite dåligt bloggat av mig på senaste..
Men har ju jobbat två nätter och sovit hala dagarna..
Så det är lite därför...

Igår sov jag till 3 sen låg jag osegde på soffan nån timme till...
Sen åkte jag och plockade upp frida sen åkte vi till systemet..
Sen hem till Fia där hon bjöd på mat... gött var de...
Sen slutade kvällen men att jag frida och fia satt hemma hos mig och drack rödvin och spelade barngeni..
JAG VANN!!!!!

En sjuk som hände igår var att Frida skuella komma in till mg och röka en cigg.. Och för en som inte vet så  har vi två steg att gå utanför dörren så är vi hemma hos den andre.. + att våra dörrar låser sig när man stänger dem man behöver inte anvädna nyckeln..
Så frida stänger dörren och samma sek som dörren går i lås kommer hon på att hon har alla sina 3 nycklar inne i lägenheten..
Men kommer på att en liten bit innanför dörren på byrån ligger nycklarna...
Sååå vi in till mig och letar på ngt vi kan använda att fiska upp nycklarna med...
OCh eftersom det är massa målar grejer kvar här så hittade vi ett långt handtag som här till rollern..
Så vi tar den tejpar fast ett hårsänne längst ut.. men det är för kort..
Tejpar fast en kniv sen hårspänne lägst ut men fortfarande för kort..
Så vi tar två knivar och ett hårspänne... stoppar in händerna genom brevinkastet fiskar och fiskar men får inte ritkigt tag på nycklen...
Efter vi hållt på i 30 min kommer Memmet och hjälper oss och fixar det på 5 min..
TACK Memmet..

Idag är jag ledig och imorgon med.... men jobbar däremot helgen...

NU ligger jag hemma på soffan har nyss duschat, så ska ta tag  och äta frukost och allt... så det blir något gjort det här dagen..


Fia och Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback