Tisdag

Igår efter jobbet åkte jag och fia till Insjön..
Mattan jag vill ha till hallen ska tydligen finnas där mycket billigare än här..
Men mattan var så klart slut.. Men köpte en dörrmatta i ställe och en filt..

Och fy fan vad fia är dryg att gå i affärer med hon ska kolla på allt precis allt..
Mendans hon har kommit till första saken innanför dörrarna har jag hunnit kolla igenom hela butiken..
Nästa gång jag ska ut och shoppa stannar Fia hemma...




Sen hem till mig och lagaade lite mat.. Och båda var skit hungriga och trötta..
ÅT mat och sen blev det soffan..
Fia gick hem och jag somna på soffan...

Jobbar idag men slutar inte förens 16.30...
Mamma och pappa kommer hem till mig ikväll och ska börja men hallen...
Hoppas den gårt fort... för vill bara ha allting klart nu..

Nu fick jag sms om jobb.. så det blir jobb ikväll med ser det ut som...
Såå vad ska jag och Ebba hitta på ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback