Söndag

Sitter på jobbet och tiden får hur sakta som helst..
Kollar på idol för andra gången i år..
Men har tröttnat..

Igår efter jobbet åkte jag hem och gjorde misstaget att lägga mig i sängen och vila lite... några timmar senare tvingar jag upp mig hur sängen...
Vidare till soffan la mig och kollade på tv..
Hade så tråkigt så tänkte att jag skulle ha åkt hem till mamma och pappa en sväng och få lite mat och massage av mamma eftersom jag har så ont i ryggen..
Men så är de i Idre..
Så åkte och köpte mig en skvaller tidning och spenderade resten av kvällen hemma i soffan..
La mig i sägen och hade lite svårt att soman eftersom jag sovit på dagen..
Men det gick att sova till slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback