Måndag

I fredags efter jobbet åkte jag och Fia  och ät thai gott men STARKT..
Sen hem till Fias föräldrar och drack kaffe och spelade monopol.. Fia vann..
Men hon vann efter dum som jag är byter med henne så hon får min Centrum..
Så hon fick både Centrum och Normalmstorg + massa hus där..
Vilket blev dyrt för mig och jag förlorade..
Sen var vi ut och sprang.. Jag förökte komma med massa undanflykter men ingen funkade..
Åkte förbi och mina förldrar och hämtade hunden som jag haft hela helgen eftersom mamma och pappa varit på spa i tällberg..

Hem och duscha sen tog jag och Macy en promenad hem till FIa drack ett glas vin och splade en till omgång men monopol och den här gången vann JAG..



Lördagen var jag bara hemma var till sportfältet och släpte Macy..
Hämtade upp Frida och skjutsade Andreas till ornäs..
Hem och målade min hatthylla...
Då ringde de från kommunen och frågade om jag kunde hoppa in några timmar för hon som jobbade natten var tvungen att åka till akuten..
Åkte och jobbade några timmar sen hem och sova..

Söndagen blev också lugn åkte till kv och lämande hunde, handlade, lagade mat och kollade på tv...

Är på jobbet nu slutar 15.30.. Sen ska jag väg på nästa.. Ska sova hos Ebba och ta henne till skolan...
FIa ska spela monopol ikväll och jag vill också..


Kommentarer
Postat av: syster yster

Åhh vad avis jag blir! jag vill också ha Macy'en gos vovven. hörde av mamma att hon varit snäll och sovit till klockan 7! sätt henne på tåget ner tack!

2008-10-20 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback