Måndag

Min helg har varit lugn har mest jobbat...
Pappa har tapetserat klart mitt vardagrum.. ÄNTLIGEN.. pappa är händig man han..

Sitter på jobbet nu, jobbar natt inatt.. Och vette fan hur det ska gå..
Skulle igentligen inte jobba idag..
Imorse var jag uppe tidigt tog Ebba till skolan.. sen när jag kommit hem och lagt mig i sängen igen ringer min chef och frågar om jag kan jobba natt inatt...
Tänkte att vara smart och inte sova på morgonen utan vänta till eftermiddagen..
Men inte gick det..  Så nu sitter jag här på jobbet och endast kunnat sova 45 min sen 7 i morse..
Så det betyder att jag endast kommer ha sovit 45 min på 24 timmar...
Känns som om det här kommer bli årets längsta natt...
Verkar som det blir natt i morgon natt också... så ska se till att sova läännnggeeee imorgon..
Men känns lite jobbigt att börjar vända på dygnen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback