Lördag

När jag berättat  för Frida att jag var ute och sprungit igår trodde hon inte på mig....
F - Vad har du gjort idag??
Jag - Varit ute och sprungit..=)
F - Men skärp dig vad har du gjort??
Jag - Men jag har varit ute och sprungit!!!
F - Seriöst?? När då???
Jag - För ett tag sen det är sant..
F - Vad duktig du är Anki..

Senare på kvällen kom Fia förbi och hämta lite grejer hemma hos mig...
S - Vad har du gjort idag??
Jag stolt - Jag har varit ute och sprungit!!=)
S - hahahaha har du??
Jag - JJAaaaaa det du
S - Oh my gud Anki


Igår var ju Frida sjuk så jag åkte och handlade lite till henne och mig, sen hem och lagade mat... blev pasta... Bjöd sjukligen på lite mat.. Man måste ju ta hand om den som är sjuk..

För finns det nått värre än och vara sjuk och det inte finns någon som kan ta hand om en??

Dååå känner man sig som ensamast i världen ungefär, eller i alla fall jag när jag är sjuk..

Sen var jag faktist bara hemma resten av dagen/kvällen...

Hade det jätte mysigt..

Sitter på jobbet nu började 7 och slutar 13.30... Var trött i morse men nu är det lungt.. men somnade sent igår så kommer väll däcka i soffan när jag kommer hem..
Men blir nog en lugn kväll idag med.. Jobbar samma tid imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback