Långtråkigt

Jobbar kväll idag slutar 19.30..
Har väldigt långt tråkigt nu... har kollar runt på allt man kan kolla på på nätet... har läst skvaller tidningen jag köpte på lunchen... och inget bra på tv...
Vill bara att tiden ska gå..
Blir en lugn kväll ikväll eftersom jag jobbar 7-7 imorgon,..
Blir nog lungt hela helgen... för jag jobbar på söndag också..
Jag som trodde att jag skulle få lite sovmorgon men inte...

Eftersom det tydligen är folk som är inne och läser min blogg skulle det ju vara lite roligt och få veta vilka det är.. Så om ni nu törs kan ni ju läman en kommentar så man vet vilka ni är..
Joel, Andreas, Frida och syrran er vet jag redan om..=)


Kommentarer
Postat av: Jenka

vadå trodde du räknade med mig:)

2008-10-03 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback