Lampa

Slängde i maten.. som va jätte god.. tack mamma..
Åt så nabbt så nu har jag ont i magen... men skulle ju hinna kolla på lampa också...
Och man hinner inte så mycket på 30min lunch..

Kollade på Åhlens man lampan jag ville ha fanns inte..
Så gick ner till ljusexperten och Domert hjälpte mig och hittade på en jätte fin lampa..
Fattas bara en till taket där inne nu.. men det får dröja..

De ringde mig från poolen nyss och frågade om jag kunde jobba 12 timmarpass på Lördag...
Vill igentligen inte.. hade sett fram emot en ledig helg..
Men behöver extra pengar... Speciellt nu när det finns så mycket saker jag vill köpa..

Så blir inte sovmorgon på lördag heller jobbar 7-7 på lördag..
Men får ta igen det på Söndag med att inte kliva upp ur sägen alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback