I did it..

... ja nu har jag faktist varit ute och sprungit...
Sprang den långa vändan runt sportfältet men ska erkänna att jag inte sprang hela vägen utan gick lite också..
När jag sprungit en bit var det som om jag glömt bort hur man andas...
Snacka om dålig kondis jag har.. Skulle kunna göra mycket för att få de kondis jag hade på den tiden när jag spelade fotboll och trännade flera ggr i veckan...
Nästan allt förutomatt tränna ... för det känns som om jag ska få tillbaka det konditonen måste jag springa varje dag till jag fyllt 30..
Så nu har jag även provsprungit mina nya gammla springskor jag fått från mamma..

Mitt nya mål är inte att gå ner i vikt utan att få lite mindre mage och lite fastare kropp.. känns som om rumpan blir och hänga lite mer för varje dag som går...
OCh jag vill inte börja äta super nygttigt och tänka på allt jag stoppar i mig för det är verkligen inte min grej...
Jag vill kunna äta det jag tycker är gott när jag vill..
Inte ens Anna Skipper skulle kunna få mig att äta super nyttig.,.

Mitt nyårslöfte för två års sedan var äta det jag tycker är gott och få körkort och jag klarade faktist båda..
Det var när jag gjorde min andra säsong i sälen..
OCh alla andra tjejer började få noja över att de började gå upp i vikt efter 2 mån av säsongadet och började men super dieter..
Men orka tyckte jag så mitt nyårslöfte blev tvärimot alla andras...
OCh jag höll i alla fall mitt..

Men sen kan jag nog hålla med min syster och fia som tycker att jag är lite bekväm av mig... Och ja absolut är jag bekväm av mig... Why not??

OCh min granne och vän Frida är lite sjuk... stackars Fraithai..
hon väckte mig i morse med det är smset

Annika kom inte in till mig jag är i
karantän jag kräkits och det är synd
om mig, men lägg gärna presenter utanför
dörren och knacka 2 gånger.
Tack hej

Såå kan man tycka nått annat än synd om stackarn... som förmodligen har fått magsjuka.. fyyy
Jag har faktist aldrig haft magsjuka.. igen i min familj fårmagsjuka..
Måste vara våra skottska gener som står imot det mesta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback