Fredag

Igår åkte jag och frida upp till jenkan och drack kaffe..
Hon har nog världens sötaste barn.. Nästan sonm man blir lite sugen själv..
Sen åkte jag och frida och fia och käka lite mat..
Resten av kvällen var jag bara hemma... var rätt skönt att vara helt själv och inte göra ngt alls...
Nått som jag inte brukar göra så ofta eftersom jag vanligtsvis hatar att vara ensam..

Är ledig även idag.. nu när jag varit ledig några dagar på rad vilket jag aldrig brukar vara känns det inte nå roligt att gå och jobba igen.. Går mycket lättare att gå till jobbet när man jobbar varje dag tycker jag,,, När man ändå jobbar så mycket känns det som man lika väll kan jobba lite till...
Men mamma har sagt till mig att måste vara ledig också... och man lär väll det...

Har vaknat för en stunds sen och ligger nu i soffan men datorn i knät.. och drar lite på vad hade tänkt ta tag i idag..
Först tänkte jag ut och springa en sväng.. JAG VET... men måste komma igång och springa lite nu... måste få bort lite av min mage... så kanske kanske hinner men till nästa sommar och jag ligger i..

Så nu ska jag knyta på mig skorna ta med mp3 med lite bra musik och springa en sväng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback